НЕЗАЛЕЖНА ТА КОМЕРЦІЙНА КОМУНІКАЦІЯ У СИСТЕМІ ЗМІ ТА PR-ТЕХНОЛОГІЙ

Yazarlar

  • Тетяна Анатоліївна Землякова

Anahtar Kelimeler:

інформація- громадська думка- комунікаційний вплив- маніпуляція- теорія розбитих вікон

Özet

У статті комплексно розглянуто функціональний складник засобів масової інформації та рекламної комунікації, а також теорію розбитих вікон як одну з рекламних теорій-репрезентаторів прикладу маніпуляцій громадською думкою.

İndirmeler

İndirme verileri henüz mevcut değil.

Yazar Biyografisi

Тетяна Анатоліївна Землякова

доцент кафедри української літератури, компаративістики та соціальних комунікацій Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій.

Referanslar

Іванов В. Соціологія масової комунікації / В.Ф. Іванов. — К. : Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, 1999. — 211 с.

Микитів О. Маніпулятивний вплив ЗМІ на культуру та свідомість людини / О. Микитів // Наукові записки інституту журналістики. — 2010. — Т. 40. — С. 173–176.

Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. — М. : Рефл-бук; К. : Ваклер, 2003. — 656 с.

Різун В. Теорія масової комунікації / В. Різун. — К. : Видавничий центр «Просвіта», 2008. — 260 с.

Теория разбитых окон: распространение беспорядка [Электронный ресурс] // Социология по-новому. — Режим доступа : http://socioline.ru/pages/teoriya-razbityh-okon-rasprostranenie-besporyadka

İndir


Abstract views: 227

Yayınlanmış

2016-03-11

Nasıl Atıf Yapılır

Землякова, Т. А. (2016). НЕЗАЛЕЖНА ТА КОМЕРЦІЙНА КОМУНІКАЦІЯ У СИСТЕМІ ЗМІ ТА PR-ТЕХНОЛОГІЙ. Літературний процес: методологія, імена, тенденції, (4). Geliş tarihi gönderen https://www.litp.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/254

Sayı

Bölüm

Інтермедіальний простір